DTMF

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Červen 7 05:30:32 CEST 2007

> Potřeboval jsem jeden kus něčeho podobného na automatické přepínání obstarožní
> pobočkové ústředny do a z nočního režimu.
> Vymejšlel jsem taky ptákoviny s jednočipem a MT8880, ale naštěstí mě napadlo
> mnohem jednodušší řešení a navíc hotové - starý modem.
> Takže jsem ho připojil na jednu analogovou linku a bashovým skriptem na něj
> posílám at příkazy.
> Hotovo za půl hodiny včetně ladění skriptů a jejich zapsání do cronu.
>
> Jakub Ladman

Zdravím,
  gratuluji k velice elegantnímu a prakticky bezpracnému řešení. Moedm je pro
daný účel skutečně ideální a řídit ho scriptem z Linuxu je snadno proveditelné.
  Jen malá otázka - co to máte za ústřednu ? U většiny PBX, co znám, se dá
přepínání den/noc programovat přímo na ústředně, že se pak děje automaticky...
    S pozdravem Pavel Troller