[OT] supervyhodna nabidka O2 ADSL Start

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Červen 6 23:58:13 CEST 2007

Ano v Brně  v Praze ,  Plzni ..... tohle je nabídka pro lidi z
"prdelákovic", kde jim vloni zavedli vodu a elektriku :-)  Zkuste
nabídnout takovouhle lajnu třeba v Rejštejně ( u Sušice) a lidi Vám
urvou ruce. Jsou schopni tam za takovouhle lajnu platit i víc. Ale nejde
tam nic jiného než dialup 56k a GPRS ( když dobře tak 42000 kpbs)
Bohužel v téhle lokalitě není vůbec nic a oslovení provideři ( wifi,
radio atd.)  to vzdali, pte náklady by se nevrátily ani za 10 let. (
nutná retranslace na dvou místech - široko daleko bez elektřiny,
chráněná oblast - problém s výstavbou stožárů....atd...)

Mimochodem hoďte mi sem tu  konkrétní nabídku na 2Mb garantovanou lajnu
bez FUP a agreace ( někde v Brně ) nejlépe s kontaktem nebo
odkazem.....případně s cenou  :-)