[OT] supervyhodna nabidka O2 ADSL Start

Libor libor@netron.cz
Středa Červen 6 22:38:46 CEST 2007

presne tak, bez agregace a garant je to slusna cena, i kdyz  v nasi
lokalite jsou ceny polovicni ;-), ale neverim jim.

Vzpomenme na zacatky : priklad OSKAR: jejich sluzba dohoda s oskarem,
sms za 50 haleru, po pul roce zruseno a zvyseno na 1 kc bez souhlasu
uzivatelu ;-)
dokonce u jednoho tarifu byly sms zdarma, rovnez zruseno.
A pokud vzpomenu slavny telecom, tak prvni adsl nemelo datovy limit
zadny (vetsina WISP se chtela strilet, protoze to byla obrovska
konkurence, nastesti ustredny nebyly  vsude dostupne ), a tak aby wisp
nezkrachovali, objednavali adslko a kablovali panelaky, pripojovali x
lidi na jendu pripojku.

Pak  nagelovane hlavy v telecomu zjistily, ze to spatne odhadli a misto
toho, aby dle planu znicili wisp a pochytali 99% trhu , meli  stale vice
zrizenych pripojek, ale poradne vytizenych, pritom telecom jako vzdy
nabizel konektivitu, kterou v zivote nemel, vychazel z toho ze obycejny
uzivatel tolik giga zase nepotrebuje a aby nedoslo k totalnimu kolapsu
jejich virtualnich megacest, dali tam smesny datovy limit tusim 1 GB ;-)
, ja jsem nastesti  nikdy telecom nemel ani pres modem, ale dokazu si
predstavit chudaky klienty , kteri na nich byli zavisli, pripadne
spekulanty co se tomu adslku upsali a sluzby se pak menily kazdym dnem ;-)

Takze uz z techto principu bych telecom nechtel ani zadarmo. Pevne
pripojeni mam uz 9 let. Za 64 ku garant od gts ky jsem platil 35 tisic
mesicne, coz je tezka palba na to, aby se na tom dalo jeste vydelat.

Co se tyka internetu a cen, jsme na tom v CR pomerne dobre , pominuli ji
trvde vyspele zeme, ktere nezdrzel komunismus a kde to maji za babku ,
nekde se stale jeste tezce plati za kilobity ;-) a wifi najdete zridka.

LK