[OT] supervyhodna nabidka O2 ADSL Start

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Červen 6 22:19:17 CEST 2007

Pracuju u te fy co tenhle produkt nabizi a neda me to nezareagovat.
Tedy:
Bezesporu se tim necha "nachytat" spousta  lidi. Pokud se nekam neupisi
a nevyhovuje to, necha se to zrusit a nebo prejit na nejakou  nepocitaci
variantu. ( jde o to cloveka lapit a on uz pak nechce zpet)
Treba ja uz bych bez netu asi nefungoval :-) ale byly doby, kdy jsem ho
proste nepotreboval ....

Na druhe strane tahle nabidka vzesla z poptavky. Nebudete tomu  verit,
ale je stale spousta lidi, kteri posilaji 1x - 3x tydne par e-mailu  a
tem to opravdu staci.
A pak je tu jeden dalsi nemene dulezity fakt, ktery vyuzije hodne
dalsich lidi.....

Kdyby jste totiž četl nabídku celou tak někde dole vzadu nevýrazným
písmem stojí:
_Maximální výše ceny za službu během jednoho měsíce je 2 149 Kč s DPH (1
805,88 Kč bez DPH). V tom je zahrnut i měsíční poplatek 179 Kč s DPH
(150,42 Kč). Po dosažení této částky cena za službu v aktuálním
zúčtovacím období dále neroste a zákazník může pokračovat v používání
internetu.

_Z toho vyplývá, že  tahle nabídka je v podstatě  bezlimitní ( bez FUP
)   a neagregovaná ( nikde se o agreaci v této nabídce nedočtete
-prostě  NENÍ )  , jinými slovy "vyhrazená" 2Mb linka za 2149 kč není
vůbec špatná nabídka.
Pro takovou menší firmu nic lepšího nenajdete. Nakonec i nějaký šílený
stahovač lepší nabídku jinde nedostane. A už vůbec nemluvím o různých
malých přeprodávačích konektivity.

(Jen než si toho někdo všimne a zavede tam třeba agreaci 1:20)