ATX zdroj

Miloš Šula sula@rps.cz
Středa Červen 6 21:41:12 CEST 2007

Na 5V mi visi tedka peltier ( proud cca 0.8A ), na 12V mam 2 vetracky z
CPU. Po zapnuti se zdroj hned vypne, pokud dam na 12V vetev jen jeden
vetrak tak to jede bez problemu...

Milos

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Tomáš
Sent: Wednesday, June 06, 2007 9:17 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: ATX zdroj

GND by mel byt cerny drat.
Problem je pravdepodobne v tom, ze nemate zatizenou +5V vetev z ktere je
udelano snimani  napeti na sekundaru. Zkuste neco povesit i na 5V a
uvidite

Zdravim,
chtel bych pouzit ATX zdroj z PC pro napajeni sveho zarizeni. Propojil
jsem na ATX konektoru power ON / zeleny drat s GND hnedy drat. Zdroj se
po zapojeni napajeni naprazdno rozbehne, ale po pripojeni cehokoliv na
vetev +12V se zdroj vypne ( pripojen 12V vetracek ). Nevite co s tim ?
5V vetev mi funguje bez problemu.Zkousim uz 2 zdroj a je to porad to
same.