OT: Amazon a spol

Libor libor@netron.cz
Středa Červen 6 20:25:25 CEST 2007

cca 5 az 10 dolaru, jedna se o klasicky postovni balik, stalo se mi ze
kniha byla drazi nez 1500 (pod  je bez celnich saskaren, na knihy clo
neni, ale to zase nevedeli ze je to kniha) a chteli po me fakturu, ktera
byla uvnitr, ale rozbalit jsem to nemohl, az jsem se nastval a  rekl
jsem ze to maji poslat z5, tak se to zazrakem vyresilo....
LK