Re: Ztraty ve vodici,zahada?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Červen 6 19:36:21 CEST 2007

Zmerit odpor bylo prvni co me napadlo, ale jaksi nebylo cim, sebou jsem mel tak akorat "tuzkovy"   multimetr a v nem baterku v poslednim tazeni, napeti jsem s tim jeste zmeril, ale na mereni odporu jiz bylo energie malo.

V noci mi to pak nedalo a provedl jsem jiz solidni pruzkum od presneho mereni odporu pres mikroskopicke snimky vodice. Nasledne jsem vse odeslal dodavateli, kde jsme zpusobil znacne zdeseni  a rozruch, jak se zda tak i oni nakupovali med, nikoliv potazene zelezo :-).