solarni elektrarna

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Červen 6 19:07:17 CEST 2007

Neco malo je treba zde:
http://www.solarniliga.cz/osedj02.html

jinak vykupni cena je garantovana na 15 let, ale spise
mne odrazuje od podobne investice fakt, ze se zaradim
mezi dotovane subjekty (cti prizivniky).
Protoze jen snizeni dotaci umozni snizeni ceny panelu
(proc by nekdo proboha snizoval cenu, kdyz to zaplati stat,
mimochodem lze ziskat dodaci i na vlastni stavbu, takze
vysledna navratnost muze byt i lepsi).

	Slavek