Od jakeho veku se da zacit s elektronikou ?

Libor libor@netron.cz
Středa Červen 6 18:50:28 CEST 2007

To vubec nic neni, tchan koupil v 89. domek, a porad se divil , ze
nejede skoro novy bojler, pritom vsechny faze svitily. Takze se voda
ohrivala na plynu.
Pak elektrika shorela uplne, hlinikove draty prumeru 1 mm apod ;-) v
krabicich smotane do sebe. Kdyz se trhala stara a delal nova zjistilo se
ze ty 3 draty  k bojleru jsou vlastne napichnute pouze na jednu fazi a
smotane do jedne v rozvodne krabici.

LK