Ztraty ve vodici,zahada?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Červen 6 00:23:54 CEST 2007

Uff, tak to je des... Asi som mal stastie, po byte som si tahal siet
kablami, v ktorych boli medene lanka (cesky myslim "licna"). Teraz
pozeram popis: CAT 5e LIOU YUANE

miro

PS: to tahanie je miestami dost hardcore, uz som to tu posielal, ale ak
ma niekto zaujem:
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/chodba_kabel/
hlavne 1. adresar :-)

--- Ivo Strasil <istrasil@centrum.cz> wrote:

> nasli:)
>
> http://www.svetsiti.cz/view.asp?rubrika=Technologie&clanekID=303

> nevim.

> serveru
> medi jen

Check out tonight's top picks on Yahoo! TV.
http://tv.yahoo.com/