[OT]Tak nam zakazou prodej Toulenu

Dee Jay deejay@email.cz
Úterý Červen 5 23:53:26 CEST 2007

já si taky rýpnu (i když jeste není pátek)

- nase vláda chce tímto nařízením donutit smažky,aby si zařídily zivnosťáky
- vždycky mě dojme,jak jde o závislosti tak novináři na nás vytáhnou
vyjádření p.Nespora
kterej vypadá jako ze vsechny omamné a psychotropni latky sám vyzkousel ...
:-D

DJ

----- Original Message -----
From: <zoodiskus@vol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 05, 2007 11:07 PM
Subject: [OT]Tak nam zakazou prodej Toulenu

Tez jsem to slysel, hlavni zpravy dne:
- od 15.6.2006 plati zakaz prodeje Toulenu osobam bez zivnostenskeho
opravneni
- R.Krejcir propusten, 10 clena delegace statnich uredniku si uziva na
plazich v JAR
- Parkanova uvadi skvely hudebni hit

Vzpomel jsem si na jeden algoritmus
1.vyhledej entitu urednik statni spravy
2.ukonci entitu urednik
3.vyhledej entitu, ktera neni urednik
4.over jeji inteligenci, pokud je pod 125 oznac ji jako urednik a pokracuj
podle bodu 1,
5.Pokud je jeji inteligence 125 a vice predej ji tento program
6.Vitejte v lepsim svete.

Bohuzel sem nejde dat vyvojovy diagram, ale snad jsem to popsal spravne
:-)