SSR uzke polovodicove rele

Dee Jay deejay@email.cz
Úterý Červen 5 11:38:47 CEST 2007

Jo to je na oddělení vstupů do PLC - no tak proč jednoduše nekoupit optooddělovače velikosti svorky třeba od Weidmellera ... to SSRko je IMHO kanon na vrabce ...

DJ

  ----- Original Message -----
  From: JMD
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Tuesday, June 05, 2007 11:23 AM
  Subject: SSR uzke polovodicove rele

  Dakujem, spinam len logicky vstup na karte Simatiku - cize ziadna zataz, len pocet cyklov je neunosny pre mechanicky kontakt - interval 1s až 10s. Blbci tam navrhli a osadili kvoli galvanickemu oddeleniu mechanicky kontakt. Vtedy mozno neboli tak rozsirene SSR a uz vobec nie v takomto malom uzkom prevedeni. Nepozeral som si to detailne ale IMHO ta karta Simatiku ma na vstupe opto branu, takze mohlo to ist aj priamo. Len chybali by montazne hodiny a material.

  http://mail.szm.com - e-mail a priestor na www stranku zadarmo
  http://webhosting.szm.com - domeny a webhosting za najnizsie ceny