Jakou UPS

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Červen 5 11:10:15 CEST 2007

Ja jsem ji mel, ale bylo to tak na ulozeni dat a suspend. Vzhledem k tomu,
ze jsem mel v PC mnoho dalsich veci navic, tak jsem z toho utek. Ta kapacita
nebyla nic moc a pro mne to jiz bylo nejiste.
Jindra Polivka

Myslim, že jsem kdysi dávno v časopisu SCORE čet i něco o ISA kartě s
baterií, která taky dokázala podržet napájení počítače. Ale bylo to v
době 486-ek.

P.K.