SSR uzke polovodicove rele

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Červen 5 10:07:44 CEST 2007

Ekvivalent je i Allen Bradley 700-TBS24 (24VDC "cívka", 2A "kontakt"),
dodavatel je Controltech, koukal jsem do loňskýho ceníku, 302 Kč bez
DPH (=359Kč s DPH). Má zastoupení i na Slovensku (www.controltech.sk),
ceník maj ke stažení po registraci.

Ale o tolik levnější zase nejsou.

Stejný relé dělá, resp. prodává hodně firem, zkuste Schrack, Siemens,
asi i Omron.

Taky záleží na tom, co tím spínáte, pokud je to induktivní zátěž,
dioda paralelně k záteži zvyšuje životnost kontaktů - pak by tam
stačilo i to původní relé.

P.K.