Jakou UPS

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 5 09:54:56 CEST 2007

Zdravim,

uz jsem to kdysi psal v nejakem podobnem vlakne, ze pro mne je na domaci
pouziti naprosto skvela UPS  Powerware 5115 viz treba
http://www.silektro.cz/index.php?Title=UPS%20Powerware%205115&

Mam tu 500VA verzi a mame je i tady v praci kazdy na stole. Ted se sice
menili ve dvou UPSkach baterky, ale nevim ze by se to predtim kdy delalo.

Dobijeni to ma dle meho inteligentni - bezne je napeti na bateriich
24-25.5V a jen velmi vyjimecne slysim (odhadem 1x za 14 dni), ze UPSka
sama zapne vetrak a zacne dobijet baterie - to trva cca 1 den a kdyz
kouknu na napeti baterii tak je kolem 27V. Pak se to zase vypne a je 14
dnu pokoj.

Na me sestave v praci (Dell Optiplex GX280, Pentium Dual Core 2.8GHz,
Ati X300 dualhead, 80GB disk a 80GB disk v ramecku, 17" LCDcko, male
repro) to ukazuje beznou spotrebu 160VA a dobu po kterou by to melo
udrzet 28 minut.

Tahke UPS mi doma beha i na linuxu s NUTem.

SW je skvelej na beznych XP - na Win Serveru 2003 mi po restartu nikdy
nenabehnul. Jinak to umi shodit i vzdalene stanice.

Radek Vicek