OT: Windows Server 2003.

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Pondělí Červen 4 13:02:11 CEST 2007

jeste pokud jde o win xp a serverove aplikace tak vas musim upozornit ze
to nejde dohromady paklize pouzijete jakkoli autentizovana spojeni

pro takovato TCP nebo jina spojeni plati nutnost zakoupeni licenci CAL
konkretne treba webmail na apache a mysql pod windows xp

krom tohoto windows XP maji omezeni na 10 TCP spojeni

neni to nijak technicky omezovane pouze pravne takze pozor na setreni
aby vas to nevyslo prilis draho