OT: Windows Server 2003.

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Pondělí Červen 4 10:46:54 CEST 2007

predne bych se podival na popis instalace dodanej dellem
onehda jsem takhle mucil fujitsu-siemens pricemz jsem nadaval ze nemaji
na webu kloudny drivery na storage
pak jsem si rozbalil takovej ten obrazkovej plakat a zjistil ze staci
nejdriv nabootovat nejake fujitsu cd naklikat tam parametry a pak si to
rekne o microsofti cd
takhle to pak jde ve stejne konfiguraci narvat na dalsi servery a je to
celkem bezbolestne

klasicka cesta je skoro nemozna :)