Re: CZ mobil ve Španělsku?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Červen 4 08:40:35 CEST 2007

Já se chystám v létě udělat něco podobného, jenom ne volání ale
GPRS. Co jsem zatím zjistil tak by to (prý) neměl být problém,
normálně (prý) se koupí předplatní karta a normálně (prý) by to mělo
fungovat. Potvrzuje to český i španělský O2, ale bůhví jestli se
nevylíhne nějaký "drobný" problémek :-)

Aleš Procháska