Re: Re: Běžné účinosti současných zdroj (230VAC -> 12VDC/0.3A

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Neděle Červen 3 23:55:28 CEST 2007

To byly spínané adaptéry, nebo s klasickým trafem? Pokud je spínaný zdroj
udělaný dobře, pak bych takovou účinnost předpokládal. Ale klasické adaptéry
s trafem, které se koupí v GM, se dost hřejou i naprázdno. Tam bych očekával
parametry o dost horší.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel Novotny" <novotny.pp@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 03, 2007 9:56 PM
Subject: Re: Re: Běžné účinosti současných zdroj (230VAC -> 12VDC/0.3A

Take me to zajimalo a tak jsem provedl nejaka mereni s adaptery, ktere mam
zrovna po ruce.

1. Adapter k telefonu, SE
230/5V  pri odberu z DC 0.8A tj.4W je prikon 5W tj. ucinnost 80%, zajimave
je ze pro behu na prazdno si adapter vezme jen 0.1W
dale jen ve zkratce

230/12V pri odberu 1A ucinnost 69% pro 300mA 60% naprazdno sluznych 0,3W

230/5V pri 0.5A ucinnost 55% na prazdno 0.8W.

Mereno true RMS watmetrem