Re: OT na pátek - tematika překládání - manuál k ovladači

azehw azehw@volny.cz
Neděle Červen 3 21:43:35 CEST 2007

Nic divného, jde o "strojní překlad".... spíš mne zaráží, že firma, pro
kterou je to údajně vyrobeno (PLUS Discount s.r.o), tedy pokud vůbec
existuje, není schopna ten "překlad" upravit do rozumné podoby...
AZE

----- Original Message -----
From: "JD" <jirkonf@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 03, 2007 4:53 PM
Subject: Re: OT na pátek - tematika překládání - manuál k ovladači

No nevim jestli zakonu bylo ucineno za dost, ja bych rekl ze ne, protoze
  tohle je prachobycejny paskvil ze ktereho se clovek neznaly
problematiky nic nedozvi a znaly to bude pekne dlouho lustit nez pride
na to howto... To by se pak dalo ceskym navodem nazvat jakekoliv
"literarni dilo" ktere obsahuje nesmyslnou zmet ceskych slov...

JDrozd