Re: OT na pátek - tematika překládání - manuál k ovladači

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Červen 1 16:03:41 CEST 2007

No co? Zákonu bylo učiněno zadost, bez českýho návodu by se to u nás
nemohlo prodávat. BTW myslim, že už to tady běželo.

T.č. jsem pracoval v elektru, kde ke hrám na Playstation byly
rozkopírovaný univerzální český návody ve stylu: šipka nahoru - pohyb
nahoru, šipka dolu - pohyb dolu atd. - resp. byly tam obrázky symbolů,
jako jsou na ovladači k PS.

P.K.