Parametry k LiIo, Lipo + zpusoby nabijeni?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 1 14:20:47 CEST 2007

Zdravim,

nejaky prehled nemam, ale lipolky se nabijeji obecne na 4.2V s toleranci
maximalne +0.03V (je treba dat pozor na spinane nabijece - pripadne
spicky velmi rady nakmitaji a mate na baterce za hodinu klidne 4.3V).

Vybijeni je velmi zavisle na proudu - pri malych proudech se u lipolek
nedoporucuje chodit pod 3.2-3.3V s tim, ze pri 3V uz hrozi vyrazne
poskozeni.

Radek Vicek