Naprogramovani pameti 29LV160BB

Peter A. max13@atlas.sk
Pátek Červen 1 14:09:50 CEST 2007

Jtag zaruceny nie je na naprogramovanie. Niekedy sa proste stane ze
nenadviazete komunikaciu s ARM.
Osobne pokial mate obsah flash by som si postavil EzoFlash  programmer
vyletovat flash, napalit a vratit spat . Ja som to nakoniec takto musel
riesit pri podobnom zariadeni.
Nejake info o tom najdete www.willem.org. V konecnom efekte to bude pre
vas asi najschodnejsie riesenie ked nemate niekoho kto ma po ruke elnec
programator s prislusnou redukciou na puzdro.
Bez teplovzdusky sa ale asi nehnete...