OT:patecni prispevek k rozprave o prekladech

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Červen 1 14:01:58 CEST 2007

Njn, ja to zas videl pred cca 3mi lety 'made in Compaq'. A vzhledem k
tomu, ze co znam par Amiku z ruznych firem, tak ti se bez 'fuck' neumi
skoro ani predstavit, natoz se o necem bavit:)
Marek