OT: Pomoc s překladem

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Červen 1 12:27:12 CEST 2007

> Zdravím, jen technická - Piklab je vývojové prostředí, tedy software.
> Asi došlo k mýlce?
>
> Milan

Zdravím,
  ale ne, nedošlo :-)... Já stavím i software - a hlavně software :-).
  Když se podíváte na prakticky jakýkoliv Open Source projekt, tak v popisu
naleznete kapitolu označenou "Building", hovořící o procesu počínajícím
stažením zdrojových textů, přes předkompilační konfiguraci, kompilaci a
instalaci. Takže já celkem běžně používám běžně formulací typu "Postavil
jsem KDE-3.5.7, binár je ke stažení tam a tam". Jinak fakt nevím, jak pojem
"Building" překládat.
       S pozdravem Pavel Troller