OT: Windows Server 2003.

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Červen 1 10:55:50 CEST 2007

> Jakou verzi Windows serveru 2003 tam mame dat? Pobezi na tom Apapche,
> PHP, MySQL a nase aplikace pod Windows, ktera uklada data do databaze.
> Linux tam byt nemuze. Dekuji za odpovedi.

Zdravím,
  já věřím, že to máte velmi dobře rozmyšlené, ale OPRAVDU tam nemůže běžet
Linux ? Píšete, že ta aplikace je vaše. Tak máte jistě k dispozici zdrojové
texty. Uvažovali jste buďto běh nativní windows aplikace pod wine, nebo
třeba její rekompilaci s využitím knihoven wine tak, aby vznikla tzv.
winelib aplikace - v podstatě nativní Linuxový binár, ale linkující windozí
knihovny a tím slinkovatelný bez zásadních problémů s kompatibilitou těchto
OS ?
  Já bych skutečně měřil ne dvakrát, ale radši dvacetkrát, než bych tam
"říznul" windows..
            S pozdravem Pavel Troller