Proc13.8V (bylo Re: zdroj 13V/10A za 990?)

Navrhy A P navrhpcb@centrum.cz
Pátek Červen 1 09:49:08 CEST 2007

vhodny pomer cena//vykon

myslim ze u tohodle pisou, ze v tech 10A je pouzitelnej jen 30 minut...

Jinak ja si koupil nejake ty male zdroje 12V/500mA no a kdyz jsem je zapomel odpojit, druhej den uz nefungovaly :-( A to sem si dal praci s pridelanim krokodylku k nim.

Podle me je to silenej ausus a neco tam shori.