tlmenie vibracii

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Červenec 31 10:54:01 CEST 2007

On Mon, 30 Jul 2007, racek wrote:

> [...]
> Vibracie dokazu zhodit krabicku cigariet zo stola - brni to tak, ze
> krabicka cestuje po stole.
> Zariadenie ma zjavne problemy - je potrebna denna kalibracia poloh. V
> inom prostredi kalibraciu staci urobit raz za zivot ( zariadenia ),
> resp. raz rocne.

> Potreboval by som:
> b) zatlmit - odrusit - rack ma cca 300 kg, stoji na 4 malych kolieskach
> - takze nejaku "podlozku", ktora by sa podlozila pod rack a chvenie
> by sa na rack a teda aj zariadenie neprenieslo ( nosnost podlozky a
> dovoleny tlak na cm2 - ten je dost vysoky)

Zapomente na nejake nalepovaci tlumici pasy, tady pomuze jen  povesit na
pruziny a mozna by se to melo zatlumit nejakym slabsim tlumicem aby se to
nahodou nerozkmitalo v rezonanci.

> Tu mi fantazia celkom hraje, ale pretavit to do konkretneho ( najlepsie
> certifikovaneho ) vyrobku nejak nedokazem...
> na web-e je nekonecne vela odkazov na tlmenie vibracii rucneho el.
> naradia a silenblokov pre auta, ale nic pouzitelne sa mi zatial
> nepodarilo najst.

Taky myslim ze neco hotoveho tezko najdete. To proste bude experimentalni
zarizeni ktere se bude muset postavit  na miste...