OT: Cena vypalovani CD-R

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Červenec 31 10:40:29 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 31.7.2007 od Petr Tomasek:

> Hmm.. prozradte mi jednu vec: jak jste jim ta data k vypaleni
> tenkrat daval? Vzdyt bezne HDD tenkrat mely tak 200-500MB. Na
> disketach si to moc nedokazu predstavit... (jj, vzpominam, ze byly i
> nejak SyQuesty a Bernouliho disky, ale ty tusim tenkrat taky byly
> docela male...)

Ano, presne tak, donesl jsem to na Bernoulli discich. Proste jsem tam
prijel, kdyz jsem jel okolo Brna, donesl jim tu velkou externi
Bernoulliho mechaniku s SCSI rozhranim a k tomu nekolik tech medii s
daty. Jestli si dobre pamatuji, tak na jedno medium se veslo 90 MB, ja
tech dat mel na vypaleni asi tak 3-4 ty disky. To jsem jim tam nechal,
oni mi z toho vypalili dve stejna cedecka a myslim ze druhy den jsem
se pro to zase zastavil.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem