OT: pocitanie dat na ethernete

Vladimir Loula quattro@haje.cz
Úterý Červenec 31 10:17:57 CEST 2007

Dobry den,
zkuste treba http://wifi.aspa.cz/zbozi.php?detail=64526 . Je to router (jiz s
licenci). Ke kazdemu eth konektoru si priradite jednu IP adresu a pak si jen
nechate pocitat traffic na danych IP (danych konektoru). Co je za kazdym eth
konektorem je uplne jedno at je to PC s DHCP ci pevnou, proste by to pocitalo
traffic toho konektoru. Da se to samozrejme udelat i tak, ze to muze pocitat
traffic kazdeho PC. V systemu ividite i na jake IP se kdo pripojuje, kolik do
ma otevrenych connections atd... Samozrejme to umi NATovani a jine.
Pokud budete uvazovat, ze toto vyuzijete i vice, potom doporucuji koupit
zarizeni s miniPCI pro instalaci WIFI karet.
S pozdravem Vlada
http://quattro.haje.cz

On Mon, 30 Jul 2007 13:18:20 +0200, Jan Waclawek wrote