OT: Cena vypalovani CD-R

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Úterý Červenec 31 07:20:12 CEST 2007

On Mon, Jul 30, 2007 at 12:53:12AM +0200, Petr Zahradnik wrote:
> Ahoj,
>
> neni sice uz patek, ale neda mi to se s vami nepodelit... Prubezne
> likviduji stare doklady, prave dnes jsem byl u roku 1995. Podivejte
> se, za kolik se pred 12 lety vypalovala CD-R z donesenych dat - dve
> stejne kopie - a to tenkrat jeste v cene medii nebyly zapocitany
> vyplaty soudruhu umelcu:
>
> http://www.clexpert.cz/terra.png

Hmm.. prozradte mi jednu vec: jak jste jim ta data k vypaleni tenkrat
daval? Vzdyt bezne HDD tenkrat mely tak 200-500MB. Na disketach
si to moc nedokazu predstavit... (jj, vzpominam, ze byly i nejak SyQuesty
a Bernouliho disky, ale ty tusim tenkrat taky byly docela male...)

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz