METEO - radiacni kryt

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Pondělí Červenec 30 23:31:58 CEST 2007

Az tak to asi nebudu prehanet abych do radiacniho krytu daval
ventilator, nicmene od kovu asi upustim. Podivam se po vhodnem plastu.
Ja si jen rikal, ze nerez neni moc dobry vodic tepla a kdyz bude
zrcadlove leskly, tak toho zareni taky moc nepochyta.
Pravdou ovsem je, ze jsem vsude videl jen kryty plastove.
  Novalex

npac> Ocelovy radiacni kryt bude mit jednu zasadni nevyhodu a to
npac> vyssi tepelnou setrvacnost,preci jen kdyz vam na tu misku
npac> zasviti tak se docela ohreje a nasledne bude ovlivnovat mereni.
npac> Podle doporuceni americke federalni prirucky pro meterologii by
npac> pri pouziti elektronickeho cidla mel byt soucasti radiacniho
npac> krytu ventilator zajistujici proudeni vzduchu a kryt mel byt z
npac> materialu s nizkou vodivosti a absorbci v barve bila.

npac>