OT: pocitanie dat na ethernete

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Červenec 30 20:23:37 CEST 2007

On Mon, 30 Jul 2007, Jan Waclawek wrote:

> Ako spravny analfabet sa v cenach neorientujem. Ale ak si vezmeme ze sa
> potencialna "skoda" v pripade presvihnutia limitu pohybuje v jednotkach
> stokorun (v inom prispevku uvadzam ze sa o presvihnuti dozviem, takze
> trebars by som do konca mesiaca vystacil s nejakym "nudzovym rezimom"
> kedy by sa tahali len nevyhnutne veci - mail a tak), tak za ten rok-dva
> co taketo vecicky moralne trvaju je to tisicka-dve.
>
> Ak by to bola ta jednoucelova krabicka s tachometrom, moja predstava je
> 599 Sk vratane DPH :-)))

Tak to si budete muset ubastlit detektory stridaveho napeti (2x)
pripichnout je paralelene na ty pary v eth kabelu a nejakym jednocipem
merit cas a kumulativni vysledek si zapisovat do eeprom a pripadne
zobrazovat na displej :-) Pak tam budete mit opravdu vsechno vcetne
synchronizace preambule a crc. Zadny baud se neztrati :-) .

A nemusite se ucit linux ;-)