pocitanie dat na ethernete

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Červenec 30 17:53:25 CEST 2007

a nebylo by pres to vsechno jednodussi mit nejaky programek, ktery to bude
pocitat na kazdem pocitaci zvlast a potom to da dohromady ?

Jinak mi tu lezi zyxel prestige 334 coz je to nejlevnejsi snad co se da
sehnat a nejaka data nebo neco takoveho to pocita . Muzu se na to kouknout
podrobne . Ma to firewall, antivir no vsechny ty ficurky routeru...

snehulak