ma cenu se pidit po zdroji jednocipové kombinace MCU/FPGA(CPLD)?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Červenec 29 18:47:04 CEST 2007

Jak tak koukám na datasheet pro FPSLIC, tak to je asi v mém případě dost kanón
na vrabce, takže asi ani cena nebude zcela vyhovovat mým požadavkům, myslíte
že na trhu něco takového co hledám vůbec bude?
Jakub Ladman