Re: [OT] Pružiny

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Červenec 28 22:27:25 CEST 2007

Tak si to perko udelejte, nic na tom neni. Vezme se pruzinovy drat
(pro variantu nerez je vyborny Osteofix tvrdy ze Zelezaren Chomutov) a
uz muzete motat. Jestli nemate soustruh (nejnizsi otacky a bacha na
prsty) tak staci hridelka (s klickou nebo racnou) mezi dvema prkeny ve
sveraku. Vypocty pruzin viz www.mitcalc.com.

Ales Prochaska