OT: Pozadí ve Firefoxu, MIE a ThunderBirdu

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Červenec 28 21:11:22 CEST 2007

Jedine zmenou vzhladu windows. Pravy klik na ploche -> Apperance ->
Advanced -> Item -> Window a zmenit farbu Color 1. Ale toto sa prejavi
na vsetkych oknach a naopak, ak ma HTML stranka definovane pozadie
prave biele, tak bude v IE atd biele.

miro