Skusenost (problem) s roznymi COM portami a AVR Studiom + JTAG ICE

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Červenec 27 21:28:41 CEST 2007

--- Jan Waclawek <wek@evona.sk> wrote:

> Radsej kuknite na tu komunikaciu "vo vnutri" windowsov. Na to som
> fakt zvedavy.

Takze takto to vyzera, ked to funguje na porte zakladnej dosky:
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/COM_hra_com2.txt

A takto, ked to nefunguje:
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/COM_nehra_com4.txt

Na spodok oboch logov som pridal zaznam z monitora linky ("na kabli").

Ked to nefunguje, vidno timeouty na riadkoch 38 a 85. Tiez vidno zjavny
nesulad bytov, ktore presli driverom, s tymi, ktore presli skutocne aj
kablom... Napr. pred timeoutom z r.38 a za nim bolo vyslanych viac
bytov 20, ako sa objavilo na linke. Naopak kusok nizsie - na linke bol
byte 56 vyslany z JTAG ICE, ktory do PC nedorazil... Tiez na konci PC
vyslal 53 20 20, no linkou preslo len 53 20.

Vyskusal som aj prenos suborov ZMODEM protokolom v Hyperterminaloch, z
portu zakladnej dosky na port na PCI karte - vobec nechytia... Medzi
portami zakladnej dosky to ide krasne.

Skusil som uz aj najnovsie drivery MosChip z r.2007, no s rovnakym
vysledkom...

Dakujem vsetkym za rady a napady. Ta karta je zrejme haraburda a skoda
jej dalej venovat cas.

miro

Check out tonight's top picks on Yahoo! TV.
http://tv.yahoo.com/