Skusenost (problem) s roznymi COM portami a AVR Studiom + JTAG ICE

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Červenec 27 12:42:21 CEST 2007

Mno, mne sa stalo to iste s PL2303 - ak boli nalepene byte tesne jeden
po druhom, nerozoznal spravne startbit a chytil sa na nasledovnu hranu
(neskor som vsak prisiel na to ze tych PL2303 je viacero rodov a druhov
a poddruhov a ras... :-) a na tom co mam doma toto proste nerobi).

Moze to byt pokojne doj***ny prijimac UARTu, ktory neskonci prijem
uprostred stopbitu ako sa ma, ale az na konci.

U vyssich rychlosti by to mohla byt aj nadmerna asymetria prevodnika.
Ozaj, kukli ste sa osciloskopom, najlepsie rovno na Rx nohe toho
netmosovskeho svabu?

wek