Skusenost (problem) s roznymi COM portami a AVR Studiom + JTAG ICE

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Červenec 27 11:35:02 CEST 2007

--- Marek Sembol <hwm.land@gmail.com> wrote:
> Neporadim vam, jen pridam poznatek:
> koupil jsem si picmicku s 2xCOM, 1xPara - je taky s nejakym
> NetMos(em)
> - presny typ kdyztak az vecer - a s JTAG ICE (MCU) funguje jak ma. A
> to i z virtualniho stroje VMWare.
> Casovani by problem byt nemel (vsak casovani obstarava ta atmega), ta
> komunikace by mela byt fakt jen 'sprosty COM'

Nemyslel som casovanie JTAG - target, ale casovanie toho serioveho
prenosu medzi PC a JTAG. Sudim tak podla vypisu:

na "dobrych portoch":
<<41 41 56 52 4E 4F 43 44 41

na "zlych":
<<41 41
<<56

Akoby JTAG ICE zacal vysielat skor, ako prijme druhu 20-tku. T.j. ci ta
PCI karta nepozdrzi vysielanie toho bytu a JTAGu prejde timer...

Nasiel som aj popis protokolu, kazdy prikaz konci dvoma medzerami
(0x20). S<space><space> je ziadost o status/identifikaciu.

> Neni tam spis nejaky elektricky problem? (cim napajite zkouseny
> obvod?
> Zkuste to z baterie - jen vystrel naslepo)
> Marek

Napajam to 5V z USB portu. Ine napajanie skusit mozem, ale neviem, ci
bude tu problem, lebo stale to napajam rovnako a jedine s PCI kartou to
nejde.

miro

Check out tonight's top picks on Yahoo! TV.
http://tv.yahoo.com/