Wifi a limit ERP - ale RX Mode

x12253@gmail.com x12253@gmail.com
Pátek Červenec 27 07:31:53 CEST 2007

Zaujimavy napad s parabolou, to ma priviedlo k myslienke pouzit to ale na
zvysenie vykonu pri prijme.

Totizto USB Wifi klucenky nemaju moznost pripojenia ext. Anteny.
Napr. ja byvam v mieste kde som na Wifi nechytil ani zatulany paket.
Ale ked prejdem cca 500 metrov, chytam siet poskytujucu zadarmo internet
(ale velmi slabo).
Mam dokonca priamu viditelnost na ich vysielac ale je asi 5 km daleko.

Tak co keby som moju wifi klucenku dal do ohniska paraboly (mam staru 90 cm
offsetku z an. satelitu), znizil Tx vykon (driver to dovoluje), a snazil sa
zachytit nejaku tu wifi siet? TEORETICKY by to slo?

Pit.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Sent: Friday, July 27, 2007 7:17 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Wifi a limit ERP

Myslím, že Vaše výpočty trochu pokulhávají. Tu parabolu totiž taky musíte
správným způsobem ozařovat. Nestačí jen jakéhosi punťu vrazit do ohniska a
myslet si že to funguje. Ve Vámi uvedeném případu se zisk celku ani zdaleka
nebude blížit Vašemu předpokladu. Nicméně pokud by vyzářený výkon překročil
limit a to patrně ano jde o porušení předpisu.

	Martin.