[OT] : klimatizace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Červenec 26 13:39:51 CEST 2007

Mno, ak sa na to pozerate cez absolutne cisla, tak mozno; ale na druhej
strane, ludstvo vie vcelku dobre a lahko a aj relativne lacno vyrobit
(ci presnejsie, uvolnit) takmer neobmedzene mnozstvo energie v pomerne
kratkej dobe; problem je, ze ju nevie akumulovat a distribuovat. No a
takto by sa ten jadrovy vyskum 50tych rokov aspon nejako zurocil...

To s tym posunom zemskej osi to som nevymyslel ja, cital som to u
Vernea... Ale ten druhy napad je moj, to mi neodskriepite; a ak sa to
ujme, tak bude zo mna tazky prachac a pojdem na Bahamy a uz tu o mne
nebudete ani pocut...

wek