snížení trafa

Petr Kout Petr.Kout@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 26 12:29:50 CEST 2007

Zdravim,
mám problem: krabička 34mm vysoká (zvenčí) a trafo 33mm vysoké. Mohu vzít brusku a opatrně plechy nahoře a dole přibrousit? Jaký to bude mít vliv na fci? Je to trafo z adaptéru, na kterem bylo 220V >> 9V 0,7VA. Jsem na chalupě, nemohu nikam jet a potřebuji to dnes dodělat a tohle je nejmenší trafo co jsem našel.  Co si ještě pamatuji ze školy, tak snad by měla být mezi plechy mezírka, ale místo spojení těch EI plechů je svařené, takže když se mi tam bruskou povede udělat "jednolitá" plocha tak "už bych" tomu neměl tolik uškodit. Ale co to zmenšení těch plechů?

díky za pomoc
Petr