GSM modul

Pavel Škurek pskurek@macroweil.cz
Čtvrtek Červenec 26 11:16:27 CEST 2007

Zdravím, já zase můžu doporučit
http://hw.cz/Produkty/ART1870-Teltonika-Box-N12R.html nebo na
http://www.macroweil.cz/2007/prod-gsm-aplikace.php#kontrolery

Pavel Škurek

-----Original Message-----
From: Pavel Poucha [mailto:papouch@papouch.com]
Sent: Thursday, July 26, 2007 11:04 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: GSM modul

Dobrý den,

takovou věc jsme několikrát dělali. Používáme GSM modem TC35i (Siemens)
a k němu nějaký modul Quido s digitálními vstupy v počtu dle potřeby. V
něm je pak software, které na zadaná čísla pošle SMS a podobně...

Obdobný modul, který umí zasílat emaily běžně prodáváme (pod označením
MailSender), pro GSM to zatím řešíme zakázkově, ale opakuje se to pořád
dokola, takže se to dá považovat za standardní :-)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com