Je nutne nejak osetrovat i/o na MCU pripojene na vykonnovy MOSFET?

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Červenec 25 15:19:39 CEST 2007

 25.7.2007, 15:14:52

prirozene ze je tam rozdil, dokonce si troufam tvrdit ze vetsi nez
maly :-) , proto jsem to taky psal, jenom jsem zvolil naprosto pitomou
formulaci :-( , no tazatel nastesti pochopil spravne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz