Je nutne nejak osetrovat i/o na MCU pripojene na vykonnovy MOSFET?

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 25 12:34:12 CEST 2007

Ja vim, ze mi odpor zpomali nabijeni gate, ale vzhledem k tomu ze to
budou ventily, ktere se budou zapinat radove na desitky minut tak me to
nepali. Na rizeni PWM a podobne rychle veci pouzivam primo budice na to
urcene, ale tady je to zbytecne.

Radek Vicek