OT: Instalace onboard zvukovky HDA Realtek ALC889A

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 25 11:09:26 CEST 2007

Zdravim,

nebojoval uz nekdo s instalaci teto zvukovky na Win XP (ja uz dva dni)?
Konkretne je to deska Gigabyte GA-MA69G-S3H

Instalace mi neustale pada na neznamou chybu, prestoze jsem aplikoval
patche na HD audio od MS a stahnul nejnovejsi drivery a bios.

zvukovku vidim ve spravci HW, ale pise ze nema ovladace a nejdou ani
pridat - kdyz dam aktualizovat tak to chvilku cvrka a pak nic - nejdou
pridat ani rucne a ani pres instalator

mam podezreni, ze si tam dali wokna nejaky svuj "podepsanejsi" ovladac,
ktery ale nikde nemuzu najit

--
Radek Vicek