Re: Pocet vrstiev DPS pri navrhu BGA

Honza aaa prtkonf@seznam.cz
Středa Červenec 25 09:39:15 CEST 2007

Otazka je jak male u vas muzete pouzit vrtaky jestli muzete pouzit mensi vrtak nez 0.3mm a jestli muzete pouzivat technologii slepych prokovu... pokud nemuzete pouzit ani jedno, tak se obavam, ze nemate sanci to zadratovat...

U technologie kterou pouzivame u nas (0.3mm vrtak) pak vychazi mezi pady sousednich prokovu mezera 8mils a tam drahu neprotahneme... (tak aby to spolehlive fungovalo v prumyslovem rozsahu teplot)

H.