Pocet vrstiev DPS pri navrhu BGA

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Středa Červenec 25 08:34:23 CEST 2007

Prstencom sa mysli zoskupenie guliciek medzerou oddelene od ostatnych, je
tak? (napr prstenec o dvoch radoch oddeleny medzerou od dalsieho ) Co ked ma
puzdro nema prstence (STR710 LFBGA144)
Z toho mi vychadza ze pre toto konkretne puzdro budem potrebovat 6
signalovych + napajacie vrstvy, alebo nie ?

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Petr Reznicek" <Bdaem@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 25, 2007 8:22 AM
Subject: Pocet vrstiev DPS pri navrhu BGA

Asi takhle, co prstenec ballu to jedna vrstva plosnaku, postupujes z
vnejsiho kruhu na top vrstve az k prostredku na bottom. Vyhnes se tim
routovanim mezi prokovy, coz je jak z hlediska izolacni vzdalenosti tak
predevsim z hlediska vyroby velke +.Pocet vrstev se redukuje v pripade
vetsiho poctu vhodne rozlozenych ballu zemi a napajeni. Takze v zasade,
dokud nevedes track mezi 2ma prokovama, nepouzijes novou vrstvu.

Petan