Re: FM Rádio - připojení antény k přijímačům bez anténního vstupu (jen s prutovkou)

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Úterý Červenec 24 21:40:15 CEST 2007

Když je prutovka zastrčená, její  vliv na impedanci vstupu je zanedbatelný.
Klidně bych to připojil paralelně.
Jinak většinou stačí omotat kus drátu kolem prutovky a připojit na střední
vodič koaxu.